Olo on ollut viime viikot niin outo. Normaalisti olen tosi herkkä hormonitason muutoksille. Nyt niitä ei ole ollut. Anovulatorinen kierto näemmä. On kyllä niiin outoa, kun ei tunnu missään. Ihan niinkuin ei olisi olemassa. Tuntuu kuin ei olisi koskaan enää ovulaatiota, kuukautisia tai mitään.

Onneksi eilen ja tänään on vähän ollut sellainen olo kuin olisi kuukautiset tulossa. Saa nähdä. Torstaina kai pitäisi alkaa, jos menisi kierron mukaan.

Heh, harvoinpa aiemmin sitä on toivonut kuukautisten alkavan...