Harmittaa niin suuresti.
Aamulla oltiin mieheni kanssa yhdessä ja tuli hieman veristä vuotoa. Ei se sinänsä mitään, mutta seassa tuli jonkinlainen klöntti. Nyt oksettaa ja alavatsa on arka.
Surkuhupaisaa tässä on se, että minusta ei ole koko aikana tuntunut olo siltä, että olisin raskaana. Siis ainoa oire on ollut hieman herkempi maha ja rinnat kasvaneet hieman. Siksi tein viime viikonloppuna uuden testin, kun en vaan ollut uskoa, että voisin olla raskaana. Vahvasti positiivinenhan se oli. Mutta ei tämä nyt sitten onnistunutkaan.
Tekisi mieli mennä vaan peiton alle koko päiväksi. Onneksi ei voi kun on tuo pikkutytteli.
perjantai, 26. syyskuu 2008


Kommentit